«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

ΑΓΙΑ ΕΛΛΑΣ - « Ένας μπλόγκερ εξομολογείται...»





Επειδή ένα από τα μόνιμά μου προβλήματα, που με φέρνει σε δύσκολη θέση, όταν βρίσκομαι ανάμεσα σε καλούς φίλους, οι οποίοι άλλοι ανήκουν στον χριστιανικό χώρο και άλλοι στον ελληνοκεντρικό με έφεση προς πατρώες θρησκείες...

 ..ήρθε επιτέλους η στιγμή να ξεκαθαρίσω κι εγώ την θέση μου και γιατί "οι καλοί λογαριασμοί
κάνουν τους καλούς φίλους" 
 ...ή "εχθρούς", πράγμα που απεύχομαι γιατί κακό στην πατρίδα μας κάνουμε έτσι.

Από την τετάρτη τάξη του Δημοτικού κιόλας, ήμουν τύπος που λάτρευε την Αρχαία Ελληνική Μυθολογία και βαριόταν αφάνταστα την Παλαιά Διαθήκη. Αυτό δεν άλλαξε ποτέ, όσο και αν η πιο αγαπημένη από της δυο γιαγιάδες μου, μού ενέπνευσε έναν απεριόριστο σεβασμό προς την παρουσία του Χριστού, της Παναγίας και των Αγίων. Ούτε κι αυτό όμως άλλαξε.

Διήγα έναν βίο πολύ εκκοσμικευμένο μπορώ να πω, αλλά με πολλά "φρένα", ...υποσυνείδητη αίσθηση του μέτρου;..."εγχαραγμένη" στο dna μου την αριστοτελική λίστα της μεσότητος;...πές το όπως θες.
Τα μυαλά μου όμως ποτέ δεν άλλαξαν και πάντα κάνω ό,τι κάνω, εντός κάποιας ομάδας, για τους δικούς μου λόγους, κι όχι για τον λόγο που το κάνουν αυτοί όλοι μαζί.

Ξέρω γιατί θα πάω σε έναν αρχαίο ναό, καθημερινή που δεν θα υπάρχει άλλος κανείς. 
Θα κάτσω εκεί σιωπηλός μία ώρα, θα με ηρεμήσει και θα γίνω κοινωνός και δέκτης της ενέργειας που διαχέει στην γύρω περιοχή από το σημείο που είναι -και γι αυτό είναι εκεί- χτισμένος.

Ξέρω γιατί θα πάω, μόλις νιώσω δηλητηριασμένος από τους μεγάλους μου θυμούς και τις βλασφήμιες, στον πνευματικό μου, πάνσοφο και αυστηρό -αλλά σαν άγιος- γεροντάκι που σε παραπέμπει να καταλάβεις, τελικά πώς νιώθανε κάποιοι άνθρωποι και ηρεμούσαν κοντά σε υπερφυσικές στην κυριολεξία μορφές σαν τον Άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη που ζούσε στην Πολυκλινική Αθηνών στην Ομόνοια. 
Ναι, το ομολογώ, κάποιες Κυριακές που πάω στην λειτουργία του παπούλη-πνευματικού μου, ξέρω τα σημεία που λέγονται τα "ευλόγησον τον λαό σου Ισραήλ", "Άγιος Σαβαώθ" (δηλ. Κρόνος) κ.ά.. με τα οποία φρικάρω και εξοργίζομαι, γι αυτό και στα σημεία αυτά βρίσκομαι έξω από την Εκκλησία και κάνω τσιγάρο. 


 Μερικές φορές, έχουμε στα υπ΄όψιν να κάτσουμε και να γράψουμε ένα σημείωμα, για να ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας σε κάποιο θέμα, και όλο το αναβάλλουμε, για διάφορους λόγους..
Ευτυχώς τελικά, που μας δίνουν την ευκαιρία αυτή, κάποιες στιγμές που μας έχει "τσιγκλίσει"-έχει πειράξει τις ευαίσθητές μας χορδές- κάτι που είπε ή έγραψε κάποιος, και μπαίνουμε στην διαδικασία να αντιμετωπίσουμε το αναβαλλόμενο.

Ο "Παλαιός" είναι ένας κύριος, ενδιαφέρων και με πολύ ευφράδεια και ιστορικές, επιστημονικές κ.ά. γνώσεις που σχολιάζουμε μαζί στο νο1 αγαπημένο μου μπλογκ, το ΕργΔημΕργ. 
Εχθές ανάρτησε ένα δικό του θέμα ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ (την οποία κατακεραυνώνει μαζί με όλες) και "τσουκ"...βρέθηκε η λεπτομέρεια που "τσίγκλισε" τις ευαίσθητές μου χορδές. 

Και τον αρχίζω...

« Καλά όσα λες Παλαιέ,
βέβαια δεν μας είπε κανείς ότι διεκόπησαν εντελώς από τον Δία οι αιματηρές θυσίες, μόνο οι ανθρωποθυσίες διεκόπησαν.

Με ξενέρωσες όμως με αυτό το "ο τέταρτος νέας εποχής αιώνας", και δεν θα πω πως είσαι κρυφο-νεοεποχίτης, γιατί δεν είσαι.

Το έχω πει πολλές φορές και θα το ξαναπώ: Τί λοιπόν έγινε Παλαιέ το έτος 0 (μηδέν)  αυτού του ιστορικού συνεχούς που το διαχωρίζετε σε "νέα εποχή" και "προ αυτής";;....Έκλασε η φοράδα στ΄αλώνι;;;;......

Δεν το καταλαβαίνεις ότι είναι Λογικώς (πώς λέμε Επιστημονικώς) γελοίο να θέλετε να βγάζετε τον Χριστό από την χρονολόγηση, κι ας μην υπήρξε, όπως θεωρούν πολλοί, ποτέ Χριστός;..

Είναι γελοίο και ΧΑΖΟ. Γιατί δεν υιοθετείς την χρονολόγηση του Μάρκου (ΜΑΥΡΗ ΦΑΤΡΙΑ) να τελειώνουμε;; Είναι πιο ντόμπρο. Ή βρες ένα άλλο δικό σου σημαίνων γεγονός το οποίο νομίζεις πως διαχωρίζει την ανθρώπινη Ιστορία σε δύο περιόδους.

Είσαι απαράδεκτος για την ηλικία σου και για την εικόνα που θέλεις να έχουμε δια εσέ, με τέτοιο "κατινικό" φάουλ.

Και στο φινάλε, χώνεψέ το: Δεν είμαι και κανένας θερμός χριστιανός, το αντίθετο θά ΄λεγα, ..αν και είμαι ένθεος κι όχι άθεος, ξέρω ότι όλες οι θρησκείες είναι μαγαζιά (ιερατεία) ελέγχου, δεν ασπάζομαι ουσιαστικά καμία,

ΑΛΛΑ ΆΛΛΟ "ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ" ΚΑΙ ΆΛΛΟ "ΣΕΒΟΜΑΙ".

ΑΝ ΖΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟ-ΤΡΩΪΚΗ ΕΠΟΧΗ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΠΑΓΑΝΙΣΤΗΣ -ΓΑΙΑ, ΦΙΔΟΜΟΡΦΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΤΑΜΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ "ΜΑΝΙΤΟΥ" ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,
ΑΝ ΖΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΗΣΙΟΔΕΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΘΑ ΣΕΒΟΜΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΤΟΝ ΔΙΑ ΚΛΠ, ...ΤΩΡΑ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΜΟΥ, ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ...

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΗΣ  Π Α Τ Ρ Ι Δ Ο Σ   ΜΟΥ   ΠΑΛΑΙΕ!

ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΔΙΔΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΑΓΙΑ ΕΛΛΑΣ",


ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΤΙΜΊΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΟΥ, ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ, ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΧΡΙΣΤΟΣ -ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΟΠΩΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑ, ΣΕ ΠΡΟΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ-

ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΩ!

Με έκανες να εκφράζομαι και να γράφω με κεφαλαία σαν τον Ντάνο, γιατί κατάφερες να με εξοργίσεις πάλι.
Πρόσεξε λίγο...
Δεν θέλω να μαλώνω..
Γι αυτό μην αντεπιτεθείς  αρπάζοντας αμέσως το πληκτρολόγιο -"θα σου δείξω εγώ κωστάκη"- λειτουργώντας παρορμητικά σαν τον Αγαμέμνωνα τον μέγα αλαζόνα τον οποίο και μου θυμίζεις...
κάτσε σκέψου τα λίγο...
Καλημέρα. »

Νομίζω ολοκλήρωσα την εξομολόγησή μου...
Καλό Δεκαπενταύγουστο σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου